Anda Nak Jadi Jutawan Hartanah ?

(Mulakan Langkah Anda Di Sini)

Selamat Berpuasa – Ramadhan

Wishing to all Muslim readers, Selamat Berpuasa di Bulan Ramadhan.


Saya memohon maaf atas semua kesalahan saya, sedari atau tidak disedari.

Kalau ada jarum yang patah,
Jangan disimpan didalam peti,
Kalau ada silap dan salah,
Jangan disimpan di dalam hati.


This a picture of a Pakcik who is arguing why the Auctioning Bank was also bidding for the same property. According to him, this is unethical. This argument stood for almost 1/2 hour. it ended only after the auctioneer made a decision to proceed with the auction.

Result : Pakcik won! the unit is in Taman Sri Murni, Selayang.

p/s: bulan puasa ni ramai yang berminat untuk masuk lelong. Kira ada duit lebih, lepas dah tolak budget untuk hari raya. Alhamdulillah.

Cara-cara mengecat rumah oleh MachaFaris

Dapatkan rumah idaman anda
Perunding Hartanah Lelong
-tuanbri
016.310.6500
  • salam tuan bri,
    aku ingat nak berjinak2 dgn rumah lelong ni. taun dpn nak joint..

  • boleh je….
    no prob..skrg ni pun auction tgh panas sikit…
    ramai sangat so automatically saingan sengit dan agak susah nak dapat a good deal

  • salam tuan bri..

    saya pun ingat tahun depan nak berjinak2 dengan harta lelong nie…bleh jugak awak advise sama saya ke???

    awak suggest kan sy 1 tmpt yg hot tp kurang permintaan..sewa mau tinggi jgk…pastu below RM 70K..ada ka tuan bri???

    mau kasik itu cash jugak..

  • otai MNQ dah bersuara…hahaha
    bawah 70k…hot mesti lebih permintaan…

    sewa mau tinggi ada jugak…
    cuma berapa u sanggup keluar ?
    70k cash ada?

  • >