Anda Nak Jadi Jutawan Hartanah ?

(Mulakan Langkah Anda Di Sini)

Rumah Tanpa Modal – Duit buat Duit

Beli Rumah Tanpa Modal atau duit buat duit yang tiada….macam dalam cerita dongeng je. Ramai yang tanya soalan kepada saya, boleh ke beli rumah tanpa modal? Apakah orang yang menulis ebook Pelaburan Hartanah Tanpa Modal menipu dan scam dan sebagainya? Saya jawab seperti biasa dengan jawapan saya “Ya dan Tidak”.

Bagi orang yang tidak memahami perniagaan atau pelaburan, mereka sering menganggap modal adalah cabaran yang paling tinggi. Bagi orang yang berniaga atau melabur, modal bukanlah penghalang utama. dah konfius? Itu baru sikit je tu. Belum lagi masuk soalan-soalan yang mencabar. Saya ulang kenyataan di atas. Beli Rumah Tanpa Modal bukanlah satu benda yang mustahil. Cuma ianya agak sukar dilakukan oleh orang yang tiada ilmu terutamanya kepada mereka yang ingin membuat pelaburan hartanah tanpa modal.

Jangan terkeliru dengan kenyataan-kenyataan di luar sana…

Kita kaji dan semak semula. Orang selalu kata “Dengan Duit kita Buat DUit” tapi adakah semua orang bermula dengan berDUIT ? Pasti jawapannya ialah TIDAK. Kita kena buat duit dulu, baru lah kita boleh buat duit dengan duit. Sama juga dengan pelaburan hartanah. Kalau nak buat tanpa modal, boleh je. Saya tak kata saya galakkan dan saya juga tak kata saya menghalang anda untuk membuat pelaburan hartanah tanpa modal…atau ada orang gelar PHTM ?? pening…

Cuma apa yang pasti ialah saya MAHU anda, pembaca Blog Tuanbri.com membuat satu kertas kerja mengenai Pelaburan Hartanah anda.  Kenapa anda perlu buat pelaburan hartanah tanpa modal? Adakah pelaburan hartanah tanpa modal ini menjadi tunggak pelaburan anda? Ada tak pelaburan lain yang tidak memerlukan modal? Betul ke wujud pelaburan hartanah tanpa keluarkan duit satu sen pun?

 

Banyak juga soalan yang saya tanyakan?

Sebab falsafah saya senang je, orang yang banyak tanya adalah _________!

Pemenang Pelaburan Hartanah

Pemenang Pelaburan Hartanah

Selamat berekplorasi dengan pelaburan hartanah tanpa modal!

 

—IKLAN AKADEMI HARTAWAN HARTANAH—

Akademi Hartawan Hartanah ditubuhkan oleh Tuanbri.com pada 12.12.12 dalam usaha memertabatkan ekonomi Ummah melalui pelaburan hartanah. Pelaburan hartanah seperti yang diketahui mampu menjana pendapatan aktif dan pasif.  Akademi Hartawan Hartanah akan menjelajah Malaysia dengan program “Kembara Malaya 2013? yang akan bermula pada bulan Ogos 2013. Pastikan anda tidak ketinggalan untuk belajar pelaburan hartanah.

Facebook Group : https://www.facebook.com/groups/akade…
Facebook Fanpage : https://www.facebook.com/akademiharta…
Facebook Tuanbri.com : https://www.facebook.com/tuanbriCom
Laman Sesawang : https://www.HartawanHartanah.com
Laman Youtube: http://www.youtube.com/user/Seminarhartanah
SMS info kepada 010.250.9115 utk dapatkan info Akademi Hartawan Hartanah.

 

 

  • >