Anda Nak Jadi Jutawan Hartanah ?

(Mulakan Langkah Anda Di Sini)

Salahkah Menyewa Rumah Seumur Hidup ?

Ramai yang tidak bersetuju sekiranya saya mencadangkan korang sewa je rumah seumur hidup. Pasti setiap daripada kita mahu memiliki rumah sendiri pada satu ketika, tak kira lah rumah apa pun sebenarnya. Kita ingin memiliki. Rumah yang dimaksudkan adalah tempat berteduh untuk kita dan keluarga kita. Betul kan ? Yelah, ini dah dikira sebagai keperluan asas. Kalau tak ada rumah, nanti silap silap kita kena merempat kat tepi jalan…. (no offence, geng gelandangan).

 

Pada pagi ini, saya telah dijemput ke studio Astro Ria untuk berkongsi pengalaman saya dalam bidang hartanah. Tajuk yang diberikan adalah “Salahkah Menyewa ?”….

errrr…..

Apa pendapat korang ?

 

  • Tak salah pun kalau menyewa seumur hidup kalau rumah yg kita sewa lagi murah daripada rumah yang kita sewakan kepada orang. 😀

  • >