Seminar Hartanah Bangi Cheras 2016

Bagi mereka yang tinggal di Bangi atau kerja di kawasan sekitar Bangi, Kajang, Putrajaya mahupun Seremban, anda boleh hadir ke Seminar Hartanah “4 Langkah Ke Arah Hartawan Hartanah” yang dianjurkan oleh Satu Solution dan dikendalikan oleh Tuanbri sendiri…

Seminar Hartanah ini merupakan sebahagian daripada program 4 Langkah ke arah Hartawan Hartanah, yang difokuskan khas untuk mereka yang “newbie” atau baru sahaja bermula dalam pelaburan hartanah.

Jika anda berminat untuk memulakan langkah dalam pelaburan hartanah, seminar hartanah ini adalah seminar yang wajib anda hadiri…

Kenali dulu risiko dalam pelaburan hartanah…
Tahu dulu potensi dalam pelaburan hartanah…
Sesuai ke pelaburan hartanah untuk anda ?

Jangan asyik dengar cakap orang je. Jom kita dengar apa yang Tuanbri akan kongsikan dalam seminar hartanah ini..

Berminat ?

 

SMS “hartanah” ke 010.250.9115 (Admin Seminar Hartanah dot Net)

atau
Klik www.SeminarHartanah.net utk info lanjut.

Kenapa orang Bangi ?
Kenapa orang Kajang ?
Kenapa orang Putrajaya ?

Anda mempunyai peluang yang amat besar dalam pelaburan hartanah disebabkan kawasan anda dan kawasan sekitarnya sedang membangun pesat. Apatah lagi dengan kemajuan hartanah di Putrajaya dan dan kawasan sekitarnya turut mendapat limpahan pembangunan. Pelbagai prasarana telah dibina dan sekaligus membantu meningkatkan harga hartanah di kawasan kawasan tersebut.

Betul kan ?

Anda sendiri boleh perhatikan kawasan sekeliling anda apabila anda dalam perjalanan pulang daripada pejabat hari ini. Cuba buka mata seluas-luasnya. Mungkin kalau anda sempat, boleh singgah sekejap di salah satu showroom mana mana pemaju hartanah yang sedang membangunkan projek hartanah mereka di kawasan sekitar. Tanya-tanyalah….. Nak tanya apa ? Itulah yang saya akan kongsikan dalam seminar hartanah yang di Bangi dan Cheras ini. Ada skrip sebenarnya untuk soalan-soalan yang wajib anda tanya apabila bertemu dengan seorang pegawai pemasaran pemaju hartanah. Macam nak berlakon lak kan ? hehehe..

Anda boleh buat 2 keputusan sekarang…
Yang pertama ialah anda melengah-lengahkan masa untuk beli hartanah atau yang kedua, anda ambik tindakan sekarang…

 

Maksud saya di sini, ialah ambik tindakan tu bermaksud anda kenalpasti dulu apa objektif pelaburan hartanah anda sejelas-jelasnya. Dah jelas dan dah tahu apa nak buat, senang lah kita nak buat kerja pelaburan hartanah ni. JANGAN MAIN SEBAT JE!

Nanti anda merana seumur hidup…
Dah ramai orang datang jumpa saya mengadu mengenai pelaburan hartanah mereka yang indah khbar dari rupa. Mereka terpaksa menangggung beban bayar hartanah tersebut kepada pihak bank lalu mereka ini mengambil jalan mudah untuk menyalahkan pihak bank yang dikatakan ZALIM dan memBEBANkan rakyat.

oohh… masa sign agreement dengan bank tu, baik je..
Lepas dah tak boleh bayar, baru nak kata bank tu zalim lak ?
Pelik tak ?
by the way, saya bukan daripada mana mana bank..dan saya tak ada saham pun dalam bank.

Jom la…Apa salahnya dengar dulu ?
daftar sekarang dengan menghantar SMS “hartanah” ke 010.250.9115 atau klik www.SeminarHartanah.net untuk mengetahui info lanjut mengenai seminar hartanah yang dikendalikan oleh Tuanbri sendiri.

“Belilah Rumah Untuk Masa Depan.
Bukan Beli Main Beli Je.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.