Teknik Beli Rumah Lelong 2017

Anda nak beli rumah tapi….semua rumah harganya mahal kat Malaysia ni ?
Tapi…bukankah orang kata rumah lelong ni murah ?
Ada tak peluang saya nak beli rumah lelong yang murah kat bandar ni ?
Macammana saya nak tahu teknik yang “TERBUKTI” dan “BERHASIL” untuk beli rumah lelong ni ?

 

Tentu anda tertanya tanya adakah peluang orang orang macam kita sekarang ni untuk memiliki sebuah rumah yang boleh kita letak keluarga kita di dalamnya dengan selamat ?

Apa lagi soalan-soalan yang berkaitan dengan rumah yang sering bermain di dalam kepala anda sekarang ?

  • RUMAH MAHAL
  • DUIT TAK CUKUP
  • BANK SUSAH NAK LEPASKAN LOAN
  • TAK ADA ORANG NAK AJAR

 

Pasti anda berminat kan kalau saya cuba sedaya upaya saya untuk membantu anda memahami dengan lebih lanjut lagi mengenai bidang hartanah ni… Ye la, nak beli rumah ni bukannya komitmen rendah. 30 tahun tu nak membayarnya balik ke bank. Tu kita tengok kengkawan kita yang lain tu pun, ada rumah diaorang yang dah kena lelong. Sp kita, taknaklah jadi camtu kan ?

 

Inilah yang saya nak kongsikan dengan anda!

Apa kata anda rebut peluang ini ? Sementara saya masih lagi buka peluang ini. Jangan kata abang tak payung.

uuh..uhh…

Apa peluang tu? Bagitaulah…

 

Ok. Baiklah.
Sempena hujung tahun ni, saya dan seluruh keluarga Satu Solution dan komuniti Kelab Hartawan Hartanah khususnya ingin mengajak anda untuk turut serta dalam kelas “Otai Rumah Lelong” yang akan dianjurkan pada cuti awam Krismas ini…
Yup. Mungkin anda telah pun ada plan anda sendiri, sempena cuti sekolah ni kan ? Saya faham. Tapi sebab itu juga saya buka peluang ini bagi mereka yang sanggup berkorban sedikit sekarang untuk masa depan yang lebih cemerlang.

 

Rumah Pertama

Apa itu “Otai Rumah Lelong” ?
– Kelas Intensif Rumah Lelong yang dikendalikan oleh Tuanbri Hashim
– 1 hari padat dengan info dan teknik yang akan dibongkarkan oleh salah seorang peneraju Pelabur Hartanah Rumah Lelong Bumiputera.
– Ketahui 3 cara untuk beli Rumah Lelong yang murah dalam kawasan Kuala Lumpur dan Selangor.
– Dan banyak lagi yang akan dibongkarkan dan dikongsikan di dalam kelas khas ini.

 

Berminat ?

Whatsapp ke Admin “OtaiRumahLelong” (010.250.9115) maklumat berikut :
1. Nama Anda

2. Negeri Anda

3. Kod ORL

 

Contoh : “AbuBakar Kedah ORL”

 

PERHATIAN!

Buat 10 orang pertama sahaja, anda cuma perlu bayar yuran sebanyak RM110 sahaja!
(selepas Diskaun lebih daripada 50% drpd harga asal)

Harga yang ditawarkan adalah jauh lebih murah drpd apa yang diiklankan di laman sesawang www.OtaiRumahLelong.com.

Tak percaya? Anda boleh lihat sendiri.

Tapi ingat…ianya terhad kepada 10 orang pertama yang whatsapp utk mendapatkan diskaun tersebut!.
Selepas itu, harga akan naik kembali normal.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.