Anda Nak Jadi Jutawan Hartanah ?

(Mulakan Langkah Anda Di Sini)

Tag: pelaburan hartanah tanpa modal

Seminar Pelaburan Hartanah – Untuk FRESH sahaja

Kebanyakan mereka yang fresh takut untuk start menyertai seminar pelaburan hartanah. Takutnya mereka jika tersilap langkah dalam pelaburan hartanah. Takutnya mereka jika usaha mereka terus terbantu akibat tiada panduan untuk melabur dalam hartanah. Takutnya mereka jika mereka ditipu sehabis-habisnya oleh orang lain yang lebih berpengalaman.

 

Bila Pelaburan Hartanah Bermula ?

Pelaburan hartanah sebenarnya bermula bukan dengan pelaburan hartanah tersebut. Ianya bermula dengan pelaburan dalam diri kita di mana kita mula sedar akan apa yang kita akan buat dengan pelaburan. Apa yang saya sering galakkan orang yang FRESH ni ….saya galakkan mereka selalu ke seminar-seminar yang sering diadakan di sekitar tempat mereka untuk bukan sahaja belajar daripada mereka yang berpengalaman dalam pelaburan hartanah tetapi berjumpa dengan peserta-peserta seminar yang mungkin mempunyai pengalaman masing masing dalam pelaburan hartanah.

 

Ada ke Seminar Ringkas Pelaburan Hartanah ?

Berminat tak untuk ketahui serba sedikit mengenai pelaburan hartanah dan teknik-teknik yang digunapakai ?

Jom sertai Seminar Hartanah Ringkas yang dianjurkan oleh Tuanbri.Com dan SatuSolution Corp dalam bulan Ogos ini.

Lokasi seminar pelaburan hartanah ini akan diadakan di Cheras Kuala Lumpur, Bangi Selangor, Shah Alam Selangor dan Johor Bahru Johor,

Bila tarikh seminar ini ?

20 Ogos 2013 (Selasa)

7.45 pm Bdr Sri Permaisuri, Cheras

22 Ogos 2013 (Khamis) 

7.45 pm Blkg Warta Bangi, Bangi

23 Ogos 2013 (Jumaat)

7.45 pm Tmn Uni Skudai, Johor

24 Julai 2013 (Sabtu) 

8.30 am Tmn Uni Skudai, Johor
25 Julai 2013 (Ahad)
8.30 am Tmn Uni Skudai, Johor

27 Ogos 2013 (Selasa) 

7.45 pm Bdr Sri Permaisuri, Cheras

29 Ogos 2013 (Khamis) 

7.45 pm Shah Alam, Selangor

30 Ogos 2013 (Jumaat) 

7.45 pm Bdr Sri Permaisuri, Cheras

 

Kami adakan Seminar Hartanah ini di Cheras, Bangi, Shah Alam dan Skudai Johor.

 

Pastikan anda tidak ketinggalan kerana kami tidak tahu bila lagi kami akan adakan seminar yang PANAS dan PADAT dengan info terkini pelaburan hartanah.

 

Klik dan Daftar Seminar Hartanah

 

Alhamdulillah ramai yang telah berjaya.

Anda boleh tonton video testimoni ini.


 

Semoga kita berjumpa nanti di Seminar Hartawan Hartanah!

 

Rumah Tanpa Modal – Duit buat Duit

Beli Rumah Tanpa Modal atau duit buat duit yang tiada….macam dalam cerita dongeng je. Ramai yang tanya soalan kepada saya, boleh ke beli rumah tanpa modal? Apakah orang yang menulis ebook Pelaburan Hartanah Tanpa Modal menipu dan scam dan sebagainya? Saya jawab seperti biasa dengan jawapan saya “Ya dan Tidak”.

Bagi orang yang tidak memahami perniagaan atau pelaburan, mereka sering menganggap modal adalah cabaran yang paling tinggi. Bagi orang yang berniaga atau melabur, modal bukanlah penghalang utama. dah konfius? Itu baru sikit je tu. Belum lagi masuk soalan-soalan yang mencabar. Saya ulang kenyataan di atas. Beli Rumah Tanpa Modal bukanlah satu benda yang mustahil. Cuma ianya agak sukar dilakukan oleh orang yang tiada ilmu terutamanya kepada mereka yang ingin membuat pelaburan hartanah tanpa modal.

Jangan terkeliru dengan kenyataan-kenyataan di luar sana…

Kita kaji dan semak semula. Orang selalu kata “Dengan Duit kita Buat DUit” tapi adakah semua orang bermula dengan berDUIT ? Pasti jawapannya ialah TIDAK. Kita kena buat duit dulu, baru lah kita boleh buat duit dengan duit. Sama juga dengan pelaburan hartanah. Kalau nak buat tanpa modal, boleh je. Saya tak kata saya galakkan dan saya juga tak kata saya menghalang anda untuk membuat pelaburan hartanah tanpa modal…atau ada orang gelar PHTM ?? pening…

Cuma apa yang pasti ialah saya MAHU anda, pembaca Blog Tuanbri.com membuat satu kertas kerja mengenai Pelaburan Hartanah anda.  Kenapa anda perlu buat pelaburan hartanah tanpa modal? Adakah pelaburan hartanah tanpa modal ini menjadi tunggak pelaburan anda? Ada tak pelaburan lain yang tidak memerlukan modal? Betul ke wujud pelaburan hartanah tanpa keluarkan duit satu sen pun?

 

Banyak juga soalan yang saya tanyakan?

Sebab falsafah saya senang je, orang yang banyak tanya adalah _________!

Pemenang Pelaburan Hartanah

Pemenang Pelaburan Hartanah

Selamat berekplorasi dengan pelaburan hartanah tanpa modal!

 

—IKLAN AKADEMI HARTAWAN HARTANAH—

Akademi Hartawan Hartanah ditubuhkan oleh Tuanbri.com pada 12.12.12 dalam usaha memertabatkan ekonomi Ummah melalui pelaburan hartanah. Pelaburan hartanah seperti yang diketahui mampu menjana pendapatan aktif dan pasif.  Akademi Hartawan Hartanah akan menjelajah Malaysia dengan program “Kembara Malaya 2013? yang akan bermula pada bulan Ogos 2013. Pastikan anda tidak ketinggalan untuk belajar pelaburan hartanah.

Facebook Group : https://www.facebook.com/groups/akade…
Facebook Fanpage : https://www.facebook.com/akademiharta…
Facebook Tuanbri.com : https://www.facebook.com/tuanbriCom
Laman Sesawang : https://www.HartawanHartanah.com
Laman Youtube: http://www.youtube.com/user/Seminarhartanah
SMS info kepada 010.250.9115 utk dapatkan info Akademi Hartawan Hartanah.

 

 

Pelaburan Hartanah Tanpa Modal ?

Pelaburan Hartanah Tanpa Modal ? Kedengaran ramai yang ingin mengetahui bagaimana untuk membeli rumah tanpa modal. Ada juga yang ingin membuat pelaburan hartanah tanpa modal. Pelaburan hartanah sebegini sebenarnya tidaklah semudah yang disangka. Kenapa terjadinya sebegini ?

Pelaburan Hartanah Tanpa Modal merupakan satu topik yang telah lama dibincangkan di dalam arena Hartanah. Ianya bukanlah benda baru. Malah ramai juga pelabur hartanah yang  mengamalkan pelaburan hartanah tanpa modal ini, sejak berkurun lamanya. Perkara ini bukanlah satu rahsia juga, seperti yang digembar-gemburkan oleh sesuatu pihak yang berkepentingan.

Siapa yang tak nak beli rumah tanpa mengeluarkan sebarang Modal? Tahun 2013 merupakan tahun yang paling ramai orang mengeluh kerana kekurangan modal atau lansung tiada modal untuk membeli rumah atau memulakan pelaburan. Harga rumah semakin meningkat pula dari hari ke hari. Keluhan rakyat sering cuba diambil kesempatan oleh pihak pihak yang tidak berkenaan.

 

KENAIKAN GAJI

Kenaikan harga pada masa ini dijangka berterusan selama adanya Demand iaitu Permintaan. Itu yang aku pelik. Sebab ramai yang mengeluh harga rumah mahal tetapi at the same time RAMAI juga yang membeli. Macam tak logik la pulak. Lagi lagi bila wujudnya pelaburan hartanah tanpa modal. Walaupun tiada modal, namun kelayakan untuk mendapatkan pinjaman bank perlu juga. Jadi bila harga rumah mahal, bermaksud GAJI orang sekarang adalah tinggi. Sebab itu diaorang ni boleh beli hartanah yang sudah dikatakan mencecah harga tak masuk akal!

 

BAHAYA

Namun apabila adanya pelaburan hartanah tanpa modal, maka wujudnya BAHAYA. Apa bahayanya Pelaburan hartanah tanpa modal ini? Bila anda TIDAK mengeluarkan modal, maka bayaran balik kepada BANK akan lagi tinggi. Dan selalunya ianya lagi tinggi daripada kadar sewa semasa…..

 

GAMBAR-GAMBAR di SEKITAR SEMINAR HARTAWAN HARTANAH – anjuran tuanbri

IMG_0898 IMG_0931

Kehadiran Tuan Haji Sahar daripada Dewan Perniagaan Islam Malaysia (DPIM) menyemarakkan lagi

semangat para peserta Seminar Hartawan Hartanah yang didedahkan dengan Pelaburan Hartanah

Tanpa Modal dan Beli Rumah Tanpa Cengkeram.

IMG_0935 IMG_0936 IMG_0984 IMG_0995 IMG_1004 IMG_1006  pelaburan hartanah tanpa modal pelaburan hartanah tanpa modal pelaburan hartanah tanpa modal pelaburan hartanah tanpa modalpelaburan hartanah tanpa modal pelaburan hartanah tanpa modal

Apa Komen Anda ?

 

p/s: Invest In Yourself!

 

pelaburan hartanah tanpa modal, pthm, scam, pthm tipu, beli rumah tanpa modal

Kolokium Pelabur Underground 2013

Seminar Strategi Pelabur Underground yang menghimpunkan lebih drpd 6 pakar pakar. Terkenal dengan pakar pelaburan hartanah, pakar pelaburan perak, pakar pelaburan saham, pakar pelaburan hartanah maya dan pakar perancangan kewangan. Seminar ini sentiasa akan menggegarkan DUNIA pelabur Underground yang jarang keluar dari kepompong mereka untuk berkongsi. Mereka ini lebih suka berkongsi secara senyap tanpa perlu digembar gemburkan.

 

Jadi, bagaimana anda mahu berjumpa dengan mereka yang bergerak secara underground ini?

Anda pasti tertanya-tanya, SIAPA mereka ini? Betul ke mereka ini Pakar ?

 

Saya akan perkenalkan satu per satu mereka ini. :

 

Yang pertama :

Tuanbri (www.tuanbri.com)
Program intensif Pelaburan Hartanah – “4 Langkah ke Arah Hartawan Hartanah” yang dikendalikan oleh beliau telah dihadiri hampir 600 orang dalam masa 12 bulan sahaja. Karier terakhir beliau sebagai seorang Juruaudit Luar selama lebih 6 tahun di Kuala Lumpur selepas mengharungi pelbagai jenis kerjaya sebelum itu. Beliau kini adalah CEO Satu Solution Corporate Services, CEO One Solution Corporate Services Sdn Bhd dan Pengasas Kelab Hartawan Hartanah khusu untuk orang Islam.
Apakah kepakaran beliau?
Kepakaran & Jenis pelaburan : Hartanah Lelong dan Sekunder
Topik yang diperbicangkan :-
Hartanah Sekunder, Hartanah Lelong, Pendapatan KEKAL dari Hartanah, pelaburan hartanah tanpa modal
Yang Kedua:
Faizul Ridzuan
Penulis buku “WTF? 23 Properties by 30” yang membongkarkan teknik beliau menjana pendapatan pasif melalui portfolio hartanah beliau. Buku WTF? menjadi Buku “Best Seller”bagi tahun 2012 di Malaysia. Kini beliau merancang untuk berkongsi dengan peserta Seminar Strategi Pelabur Underground teknik-teknik yang beliau gunapakai dan tip-tip terkini mengenai pelaburan hartanah di Malaysia.
Yang Ketiga:
Faisal Abdullah (www.nasihatniaga.com
Faisal Abdullah telah banyak kali jatuh dan bangun didalam perniagaan dalam talian atau dikenali sebagai perniagaan internet sejak tahun 2005. Kini beliau mempunyai perniagaan online dalam bidang kecantikan & kesihatan serta latihan dan jururunding. Telah pun BEBAS Kewangan dan BANYAK masa membolehkan beliau bekerja dari rumah sahaja. Beliau mempunyai syarikat yang mana keseluruhan kakitangannya bekerja dari rumah sahaja.
Beliau berpengalaman membimbing dan membina individu yang hanya bermula dengan RM50 dan kini berjaya menjana pendapatan ratusan ribu ringgit dalam tempoh hanya beberapa bulan. Kepakaran beliau turut juga digunakan oleh syarikat seperti DCL, Jerneh by Sheila Majid dan juga PropertyCrown sebagai penasihat dan jururunding online mereka.

Kepakaran & Jenis Pelaburan :- Perniagaan & Pemasaran Internet

Topik Seminar : 3 Lubuk Tersembunyi Dalam Bisnes Produk Fizikal Di Facebook

Topik yang dibincangkan :

  • 3 lubuk duit tersembunyi yang 90% tidak diketahui usahawan
  • Teknik mudah menarik pembeli produk
  • Teknik meninggalkan pesaing anda

 

Nak BACA lagi? KLIk SINI untuk maklumat lanjut.

Saya akan BONGKARkan lagi pakar pakar lain dalam post yang akan datang. Sebelum itu, saya ingin mengajak anda untuk menonton Video ini :

SCAM! Pelaburan Hartanah Tanpa Modal

Pernah dengan mengenai Pelaburan Hartanah Tanpa Modal ? Scam ke ni? Salah satu penipuan dalam pelaburan hartanah ke? Skim Cepat Kaya? Bermacam-macam soalan saya terpaksa menjawab bagi pihak si Penulis Ebook yang mempunyai judul Pelaburan Hartanah Tanpa Modal. Konon-kononnya Si Penulis ini mempunyai tip-tip panas! dan teknik-teknik terkini bagaimana melabura dalam hartanah tanpa keluar duit satu sen pun.

 

Memang tengah panas kan ? bagaimana kita nak tahu betul ke tak apa yang cuba digebangkan oleh Si penulis ini? Masih ramai lagi yang tidak mengenali beliau. Malah beliau cuba mengambil kesempatan dengan berjumpa beberapa orang otai Hartanah Malaysia seperti Abang Kacak SeMalaysia “AE” (penulis blog www.AbangEnsem.com) atau Faizul Ridzuan (Penulis Buku Property Investment WTF? 23 Properties by 30).

 

Isu di sini yang cuba diketengahkan ialah boleh ke pelaburan hartanah tanpa modal dilakukan? Bagaimana ianya dilakukan? Betul ke Wujudnya teknik ini sekarang? Tahun 2012?

 

Untuk mencari jawapan tersebut, cuba baca Artikel PERCUMA ini di sini (KLIK sini)

 

Rasanya tak salah kalau kita sendiri yang buat kajian, bukannya percaya bulat-bulat apa yang orang lain katakan mengenai pelaburan hartanah tanpa modal. Konfius seketika apabila Penulis berkata beliau telahpun mempraktikkan teknik pelaburan hartanah tanpa modal ini di Malaysia dalam masa terdekat. Mungkin ada benarnya beliau mengetahui sedikit rahsia yang orang ramai tidak mengetahuinya.

 

Mungkin artikel PERCUMA ini dapat menerangkan serba sedikit apa yang beliau cuba maksudkan dengan Pelaburan Hartanah Tanpa Modal. Anda KLIK sini dan kemudian kita discuss dalam ruang komen di bawah!

Mendengar Teknik Pelaburan Hartanah Tanpa Modal

Ciao…

Pelaburan hartanah di Malaysia adalah satu pelaburan yang menguntungkan

Ramai lagi yang tidak sedar akan keindahan pelaburan hartanah di Malaysia. Walaupun pendedahan diberikan melalui buku-buku dan ebook hartanah, kewujudan seminar pelaburan hartanah, kelab hartawan hartanah, otai otai rumah lelong dan ebook yang menerangkan pelaburan hartanah sehinggakan diketahui ramai akan pelaburan hartanah tanpa modal.

 

Kenapa ? itu yang masih lagi menjadi persoalan saya.

 

Kenapa saya ingin menggalakkan pelaburan hartanah?  Pelaburan hartanah boleh menjamin masa depan seseorang sekiranya kena pada strategi yang dirancang pada permulaan pelaburan. Sebelum memulakan langkah dalam pelaburan hartanah, kita kena tetapkan matlamat dan strategi yang akan dgunapakai. Ini boleh dirangka dengan bantuan mereka yang telah lama berkecimpung dalam hartanah itu sendiri.

 

Saya agak terkejut kerana ramai yang secara tidak lansung mengetahui kewujudan otai otai hartanah ini tetapi mereka tidak mengambil kesempatan atau peluang yang ada untuk menimba ilmu. Mungkin keegoan atau segan malu ingin bertanya masih lagi menjadi budaya kita. Saya rasa kita sepatutnya beralih daripada sikap sebegitu untuk memajukan umat secara amnya dan diri sendiri secara khususnya.

 

Pelaburan hartanah juga sepatutnya didedahkan awal awal lagi kepada belia belia yang sedang menimba ilmu samaada di peringkat sekolah mahupun di peringkat universiti. Mereka sudah sepatutnya sedar akan potensi pelaburan hartanah ini walaupun mereka masih belum terlibat secara lansung dengan proses pembelian hartanah. Ini kerana jika mereka ingin menggunakan pembiayaan bank, pihak bank memerlukan bukti pendapatan yang kukuh daripada pihak yang dibiayai.

 

Kajian mendapati hampir 80% orang paling kaya dalam dunia terlibat secara lansung atau tidak dengan pelaburan hartanah. Mereka ini tahu akan kepentingan melabur dalam hartanah. Ada seorang sifu saya pernah berkata “barangsiapa yang mengawal hartanah sesebuah negara, mereka sebenarnya mengawal ekonomi negara tersebut”. Seorang jutawan hartanah.

 

 

Oleh itu saya ingin mengajak pembaca-pembaca supaya melibatkan diri dengan pelaburan hartanah sekarang! kerana masih belum terlambat lagi untuk anda memulakan langkah yang pertama. Anda masih lagi boleh menjadi seorang jutawan hartanah dengan menggunakan teknik pelaburan hartanah tanpa modal.

 

Ramai sifu-sifu hartanah di luar sana yang sanggup berkongsi ilmu, tips hartanah, lokasi hot hartanah, teknik beli rumah tanpa modal, sewa atas sewa dan pengalaman mengenai pelaburan hartanah kepada mereka yang betul-betul menunjukkan minat ingin menceburi bidang ini.

 

Anda tunggu apa lagi ?

Bertindaklah Sekarang! Klik Sini —>> –>>Teknik Pelaburan Hartanah

>